Software
Problemen met software komen veelvuldig voor. Of het nu een virus is of een corruptie in een programma. Ook het installeren en leveren van nieuwe software behoort tot de mogelijkheden. Er is altijd wel een oplossing voor uw probleem.
Hardware
Problemen met hardware kunnen opgelost worden door vervanging of reparatie van het defecte onderdeel. Dit kan bij de meeste producten worden gerealiseerd. Denk hierbij aan onderdelen van PC/laptop, printer, scanner, adapters, accessoires etc. Ook leveren wij compleet nieuwe PC componenten. Voor een complete computer tot een losse USB stick of router. U kunt voor alles bij ons terecht.
Ophaal- en brengservice
U kunt ook gebruik maken van onze GRATIS* haal- en brengservice. Wij komen dan op een afgesproken tijdstip bij u thuis om de PC/laptop (en/of toebehoren) op te halen en deze na reparatie terug te brengen en te plaatsen.
Back up
Zijn uw (bedrijfs)gegevens wel veilig? Voorkom verlies van uw bedrijfs data. Wij kunnen u een cloud oplossing aanbieden zodat uw gegevens veilig op een externe server opgeslagen staan. U hoeft u geen zorgen te maken over het dagelijks veiligstellen van uw digitale gegevens. Dit stellen wij voor u in. Veilig en betrouwbaar, overtuig uzelf van de eenvoud. Verder zijn er nog talloze andere oplossingen voor het veilig opslaan van uw gegevens. U kunt een back up instellen op uw externe harde schijf of een server. Hierin denken wij met u mee en kunnen wij helpen een veilige back up van uw gegevens te maken.
Advies op maat
Veel mensen die een nieuwe PC of laptop willen aanschaffen zien vaak door de bomen het bos niet meer. Er wordt zoveel aangeboden. Wij kunnen u tegen een gereduceerd tarief advies geven wat voor u wel of niet geschikt/interessant is. Mocht u het product aanschaffen via Cosema dan is dit advies uiteraard gratis.
Beveiliging
Cosema levert diversen anti virussen om uw PC/laptop zo snel en veilig mogelijk te houden. Voor een optimaal resultaat adviseren we minimaal één maal per jaar een onderhoudsbeurt van uw soft- en hardware. Tevens kunt u uw netwerk en pc's laten beveiligen door een van onze ICT medewerkers.
Klachtenregeling
Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen wanneer u klachten heeft over het door u gekochte product. Doe dit mede om eventuele schade te beperken zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurd. Dit geldt ook in het geval wanneer het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten. Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken. Als u een klacht bij ons indient zal deze uiterlijk binnen 48 uur worden beantwoord.
Openingstijden
Maandag t/m Vrijdag: 08.30u/17.30u
Zaterdag: Op afspraak
Gratis in de regio:
Maasdriel,
Alem,
Ammerzoden,
Hedel,
Heerewaarden,
Hoenzadriel,
Hurwenen,
Kerkdriel,
Rossum,
Velddriel,
Well ,Wellseind en
Den Bosch.