info@cosema.nl +31 6 154 44 491 (Vincent Schipper)
Social media

Veelgestelde vragen



Algemeen
  • Kunnen jullie de computer ophalen en brengen?
  • Ja, dit kan. Cosema heeft een pick-up en return service. Binnen de regio Maasdriel is deze service gratis. Hierdoor hoeft u zich geen zorgen te maken over de aansluitingen. Dit wordt allemaal weer aangesloten voor u bij het terugbrengen van de PC of laptop.
  • Geven jullie ook garantie op reparatie?
  • Natuurlijk geven wij ook garantie. Afhankelijk van welk onderdeel er vervangen is, heeft u één, twee of drie jaar garantie. Deze garantie geldt niet voor gebruikersfouten en later geïnstalleerde software en/of hardware.
  • Hoe zit het met mijn privacy?
  • Uw privacy is gegarandeerd bij Cosema. In veel gevallen komen wij niet in uw (privé) data en/of gegevens. Mochten wij hier toch in moeten zijn om het probleem vast te stellen of op te lossen, dan hebben wij zwijgplicht. Bij vervanging van de harde schijf van uw computer of laptop krijgt u altijd de oude harde schijf terug. Hierop staan al uw gegevens en doordat u uw oude harde schijf terug heeft kunt u zelf beslissen wat u hiermee doet. Vernietigen of bewaren. Hierover kunnen wij ook advies geven.
  • Kunnen jullie ook bij mij thuis repareren?
  • Dit is mogelijk. Echter adviseren wij, mits dit mogelijk is, om de PC of laptop altijd bij ons in de werkplaats te repareren of van onderhoud te voorzien. Dit omdat dit financieel voor u als klant aantrekkelijker is en omdat wij in onze werkplaats alles bij de hand hebben wat we eventueel nodig zouden hebben.
  • Waarvoor kan ik zakelijk bij Cosema terecht?
  • Cosema is vooral gericht op het midden- en kleinbedrijf. Als u diverse werkstations hebt kunt u voor onderhoud van uw netwerk of werkstations bij ons terecht. Als u hier meer informatie over wilt kunt u altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.
  • Hoe snel zijn jullie responstijden?
  • Wij streven ernaar om dezelfde dag nog te reageren. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van welk dagdeel. Buiten kantooruren zijn wij telefonisch te bereiken.
  • Wat als er buiten kantooruren problemen zijn?
  • Problemen die buiten kantooruren vallen en belangrijk zijn voor de voortgang van de productie van het bedrijf zullen wij ook buiten kantooruren proberen op te lossen, mits dit mogelijk is. Wij proberen altijd voor u als bedrijf klaar te staan voor urgente problemen.
© Copyrights 2015 COSEMA. Alle rechten voorbehouden